- KAKO IZABRATI UPRAVITELJSKU TVRTKU „DIREKCIJU ZA STANOVANJE“ D.O.O. SPLIT ZA UPRAVITELJA ZGRADE?
JEDINA ISPRAVA POTREBNA ZA IZBOR „DIREKCIJE“ ZA UPRAVITELJA ZGRADE
Cjelokupni postupak izbora „DIREKCIJE“ za upravitelja zgrade se osniva na sastavu jedne, jedine isprave. SVA OSTALA PITANJA (i sa ranijim upraviteljem) RJEŠAVA „DIREKCIJA“.
ISPRAVU JE POTREBNO POTPISATI OD STRANE VEĆINA SUVLASNIKA ZGRADE. Većinu suvlasnika čine suvlasnici koji imaju većinu površine stanova (i garaža, ako ih ima, odnosno poslovnih prostora). Navedena većina suvlasnika pojedine zgrade trebaju ispisati i potpisati SAMO JEDNU ISPRAVU nižeg teksta, za koju su izloženi obrasci za zgrade:
- ZGRADE DO 15 STANOVA
- ZGRADE DO 30 STANOVA
- ZGRADE DO 50 STANOVA
- ZGRADE DO 70 STANOVA
Na ispravi trebaju biti navedeni svi vlasnici stanova i poslovnih prostora s kvadraturama vlasništva što znači i oni koji nisu potpisali odluku o odabiru upravitelja.
Kada većina vlasnika stanova (i poslovnih prostora) u zgradi potpiše gornju ispravu,
ista se dostavlja našoj upraviteljskoj tvrtci „DIREKCIJI ZA STANOVANJE“ d.o.o. u Splitu, Bleiburških žrtava 6. putem:
- direktnog broja fax-a na broj 021/503-602, ili
- e-mailom na adresu: info@ direkcija.hr
- odnosno neposredno u našem uredu.
Slijede poslovi koje u cijelosti obavlja upraviteljska tvrtka «DIREKCIJA ZA STANOVANJE» d.o.o. u svezi:
- pripreme dokumentacije za otvaranja računa zgrade,
- sklapanja ugovora o upravljanju (prethodno) međuvlasničkog ugovora,
- izdavanje uplatnica za suvlasnike,
- utvrđivanja programa upravljanja i održavanja zgrade,
- obavljanja svih poslova u svezi ranijeg upravitelja, obavijest ranijem upravitelju, te zahtjev ranijem upravitelju za dostavu dokumentacije zgrade,
- održavanje sastanka sa suvlasnicima u zgradi, te sve drugo potrebno u dogovoru sa suvlasnicima.